Dankzij de bib... (deel 2)

woensdag 10 augustus 2011





... kom ik altijd een beetje thuis
... vind ik de nodige documentatie over WO II
... raak ik weer een boek aan en niet de afstandsbediening van de tv
... komen de nieuwste boeken in mijn klas en kan ik de leerlingen stimuleren om graag te lezen
... kan ik iedere maand Plus-magazine lezen in de bib...een hele besparing
Dit zijn enkele van de vele getuigenissen die de bib tijdens de voorbije maanden ontving.
Hebt u ook iets bijzonders te danken aan de bib? Laat ons ook uw verhaal horen. Nog tot eind augustus verzamelen we de getuigenissen die verwerkt worden als promotie-affiche voor de bibliotheekweek van 15 tot 23 oktober.
Een tip van de sluier:
* op de verwendag op zaterdag 15 oktober wordt u verwend in Italiaanse stijl met proevertjes uit en getuigenissen over Italië
* op dinsdagavond 18 oktober kunt u genieten van een lezing over Italië
* van vrijdag 21 tot en met woensdag 26 oktober is er een boeken- en cd-verkoop in de bib

Geen opmerkingen:

Een reactie posten